30 juni 2009

förlåtförlåt och åter igen förlåt till er som läser min blogg
att jag har sugit på att skriva den sista tiden och jag kan
bara säga er att det inte är så lätt att jobba och sen komma
hem och jobba på brännan och sen hinna blogga innan man
ska sova. nej det är inte så lätt.. men som sagt. jag har jobbat
den senaste tiden, snart 3 veckor och sen är det bara 1 vecka
kvar sen så har jag också sommar lov :D sen börjar man ju
gymnasiet och JAG KOM IN PÅ HANDEL! :o herregud!
och nu tror jag att jag har skyltat det överallt :p hahahah!
aja, imorn flyttar min bästa vän också. jobbigt och jag kmr
gråta fast det bara är typ 3 min härifrån, men IALLAFALL!
aja... man kanske ska gå och sova nu då.. eller NEJ det ska jag
inte utan jag ska vänta på min vän moa som kommer hit
och jag ska berätta nyheten ÖGA mot ÖGA för henne :D hihi!
undra hur hon krm reagera :p det är ju som sagt ingen som
har trott att jag skulle komma in. men men...
i helgen är det nora dagarna och jag ska försöka ta så många
bilder jag kan för det känns lite dåligt med bilder här i bloggen
men nu ska jag nog gå och smoga och sen ska jag väll glutta teve.
PUSSSS!

Inga kommentarer: